Zmiany w obsłudze klientów ZUS w poniedziałki

Od 11 lipca br. we wszystkich placówkach Zakładu Ubezpieczeń Społecznych obsługa klientów w poniedziałki odbywać się będzie w godz. 8.00 – 17.00. 
W pozostałe dni tygodnia, tj. od wtorku do piątku,  placówki ZUS przyjmują klientów w standardowych godzinach, tj.  w godz. 8.00 – 15.00. 
ZUS zachęca także do załatwiania swoich spraw bez wychodzenia z domu: 

  • podczas e-wizyty  
  • za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS 
  • telefonicznie – pod numerami: 
  • 22 560 16 00 – Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS - w dni robocze (pn. – pt.) w godzinach 7.00 – 18.00 
  • 22 11 22 111 – w sprawie Polskiego Bonu Turystycznego – we wszystkie dni tygodnia w godzinach 7.00 - 20.00 
  • 22 444 02 55 – w sprawie świadczeń dla rodzin dla obywateli Ukrainy - w dni robocze (pn. - pt.) w godzinach 8.00 - 18.00. 

Marlena Nowicka 
rzeczniczka prasowa ZUS 
w Wielkopolsce

wstecz